GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Alla inlägg den 12 januari 2017

Bok

Av Andreas - 12 januari 2017 22:53

Fick sålt en bok till en kompis i dag. Så nu tar jag

sålt 15 ex av min senaste bok alltså den jag

gjorde innan jul. Får se om jag lyckas få

sålt nån mer bok som jag har. Det återstår

att se.


 

Av Andreas - 12 januari 2017 22:39

Var ute och cyklade med en kompis en fin sommarkväll

i somras. Vi stannade till på ett ställe och jag tog

fram min digitalkamera som jag hade med mig,

och tog några bilder på solnedgången som ni

kan se nedan.



     

Ska

Av Andreas - 12 januari 2017 21:45

Skriva till Sportbladet och fråga om dom kan skriva hur det går

för Fridolina Rolfö i Bayern Munchen. Är lite nyfiken på

det nämligen.


 

Av Andreas - 12 januari 2017 21:35

Testade mig på en ny pizza i kväll som

heter Al. Capone special som det är

tomat, ost, tomatskivor, lök, marinerad,

oxfile, vitlök, champinjoner och bearnaisås

på. Tyckte pizzan inte var så väldigt god faktiskt.


 

Om

Av Andreas - 12 januari 2017 21:28

En vecka precis i dag så känns förhoppningsvis

mitt liv lite lättare än vad det har jag gjort

för mig den senaste tiden.


 

Av Andreas - 12 januari 2017 20:55

1. Nathalie Björn Eskilstuna United

Trodde jag inte skulle ställa upp på

bild efter Eskilstunas förlust mot

Mallbacken men det gjorde 19-åringen.

En kram fick jag med.


2. Katie Fraine Vittsjö

Mycket trevlig mv i Vittsjö som

jag pratade en del med efter MIF-

Vittsjö. Förstod mig bra trots

knackig engelska.



3. Lina Hurtig Umeå IK

Träffade jag efter Mallbacken-Umeå en

höstdag i höstas. Väldigt trevlig var 

Lina när jag pratade med henne.


 


Av Andreas - 12 januari 2017 20:22

Att redan nu veta om att jag inte kommer se så

många matcher på Strandvallen detta år som i fjol,

gå på bio tre gånger, bestiga fjälltop, se LFC 

x2 i Värmland,  åka båten Paddan, träffa 38

Idrottstjejer, älgstek på Tvällen, gå i

Slottskogen, skidtur på Byamossarna,

åka trampbåt, påsklunch hos släktingar,

åka till Mallbacken med Falken,

gå på Allsångskryssning,

spela minigolf, besöka cafe Björknäs,

gå på julmarknad, se damlandslaget på Ullevi två gånger,

60-årsfest, åka på Karlstad GP, göra två böcker,

få bild med Elin Rubensson,



 

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards