GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Alla inlägg den 13 december 2016

Bok

Av Andreas - 13 december 2016 23:32

Skulle ha träffat min gamla lärare Gunnar i dag och sålt

min bok till han men tyvärr så fick Gunnar problem i dag

med en sak så vi ska ses på torsdag istället och göra

affär.     

Av Andreas - 13 december 2016 23:28

Har tänkt ut dagens höjdpunkt som i dag får bli tur i elljuspåret i

Styckåskogen.


 

Har

Av Andreas - 13 december 2016 23:11

Inte flytt utan dess like just nu

när det gäller spel för i fredags vann

jag resultattipset på bussen när jag åkte till Karlstad 260 kr

och så vann jag 133 kr på Lången i helgen.


 



Av Andreas - 13 december 2016 22:20

Var med min mamma på julmarknad i Brunskog för några veckor

sedan. Det var mycket folk på julmarknaden på Skutboudden

och mycket saker hade de som de sålte tex julkransar, mat,

hantverk, glögg, glögg och   andra saker som jag inte minns vad det

var. Jag fann inget som jag vill ha på julmarknaden så

jag kom där med hem helt tomhänt från julmarknaden.

Här kommer bilder från Julmarknaden som vi var på.


     

Av Andreas - 13 december 2016 21:58

Blev helt plötstligt så trött, är kanske

inte så konsttigt när jag varken i

gång sedan sex tiden i morse med

massa saker som hämtat tidningar,

gått i skogen, spelat spel, hälsat

på mamma, pantat, hämtat ut vinst,

pratat med min gode man, cyklat,

gått på biblotek, varit på stadshuset

och fått glögg, handlat lite på ICA.


 

Av Andreas - 13 december 2016 21:07

 År 2013 har jag varit med om en hel del saker som tex Dam-EM

2013, tur med Paddan två gånger, gått i slottskogen, varit

på Movieline, 85-årsfest på Kongsvingers festning, besök

på Gammelvala, gjort fem böcker, gått på 30-årsfest,

sett landskamp i Örebro Sverige-Tyskland, skaffat

kanin, sett allsvensk fotboll i Mallbacken, ätit älgstek

på Tvällen, gått upp för fjäll, fått en cykelkompis, gått

Strandpromenaden i Uddevalla, åkt tåg till Oslo, 

träffat dam i Göteborg, träffat idrottsprofiler, firat

midsommar i Brevik, gått vilse i Sunne, fått svar från

Nathalie Björn, sett Norlie och KKV, gått på Arvika Hamnfest,

Varit på Allsångskryssning på Olssons brygga,

Sett the Reveant på bio, fått tre strike i rad i

bowling, sett LFC i Sunne.


   





Av Andreas - 13 december 2016 20:01

I morgon har vi i Falken avslutning på bowlingen

efter vi har bowlat så ska vi äta julbord. Det

ska bli gott med julbord efter bowlingen.  

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards