GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2014

CYKELTUR

Av Andreas - 25 augusti 2014 18:19

BLIR CYKEKLTUR MED MIN KOMPIS ROBERT OM EN LITEN STUND. VART VI CYKLAR

VET JAG INTE. SENASTE CYKELTUREN VI VAR PÅ VAR FÖRRA VECKAN TILL

INGESTRAND.  

 
 
Ingen bild

Lovisa

25 augusti 2014 20:32

Hej!
Hoppas du inte får insatsen ledsagarservice eftersom det varit till 80% belastning för dig tidigare och sen mår du mycket bättre utan ledsagare som du skrivit så många gånger på bloggen.
Håller tummarna för dig! Kram!

/Lovisa

Andreas

26 augusti 2014 15:28

Hej! Nu är det så att jag vill ha insatsen ledsagarservice annars skulle jag inte ansökt om detta i våras Lovisa.

 
Ingen bild

Lovisa

26 augusti 2014 16:23

Du är rolig du.....Du vill ha ledsagare men du mår bättre utan ledsagare. Om du nu inte får någon ledsagare så kommer du snart skriva att det var lika bra att du inte fick någon eftersom det har varit 80% belastning för dig o.s.v......jag antar att du bara är en sån helt enkelt som ändrar sig från dag till dag. Tja!

Andreas

26 augusti 2014 22:23

Hej Lovisa
Du är en klok kvinna Lovisa.Roligt få kommentar från dig.
Det stämmer som du säger att jag mår bättre utan ledsagare
men vill ha insatsen för jag vill ha någon att hitta på att göra saker som tex gå på hockey, gå ut och äta, fika, gå i skogen, åka på länsdans.

 
Ingen bild

Lovisa

27 augusti 2014 00:08

Ledsagare är ju egentligen till för såna som inte kommer ut och som lever isolerade. Du har ju Robban och Urban att hitta på saker med. Säg som det är: DU VILL HA EN TJEJ! Tjaba!

Andreas

27 augusti 2014 03:01

Utöver dom har jag inga kompisar. Nej jag vill inte ha en tjej utan en ledsagare eler kontaktperson annars hade jag inte sökt det för 3 månader sedan. Ha det Gött!

 
batmanbebis

batmanbebis

5 oktober 2014 16:48

Ledsagare? Du har ju två vänner som du hittar på saker med. Samt att du verkar hitta på saker utan ledsagare. Så VARFÖR ska du ha nån att gå ut med , gå på hockey och gå i skogen..Det finns människor utan behov av ledsagare som inte gör hälften av det du gör

http://batmanbebis.bloggplatsen.se

Andreas

5 oktober 2014 18:02

Nu är det så att jag har rätt till ledsagare enligt LSS. Vissa sakker gör jag inte om ingen följer med mig på dom tex gå ut och äta, gå på hockey, åka på länsdans.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - Fredag 10 maj 23:32

Var så roligt när det 2018   var medeltidsmarknad på Sågudden, hoppas det kan bli av igen för det var en rolig upplevelse.     ...

Har

Av Andreas - Fredag 10 maj 23:28

Redan gått två år sen jag var med min familj till Bergs klätt.         ...

Av Andreas - Fredag 10 maj 23:24


Livet är en slump    

Har

Av Andreas - Onsdag 8 maj 22:41

Ikväll äntligen beställt min bok som jag hållit på med i ett par är, känns som det i alla fall, bilder på hur min bok kommer att se ut nedan.       ...

Av Andreas - Onsdag 8 maj 16:29


Ingen blir fullärd    

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards