GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Direktlänk till inlägg 25 maj 2014

ATT

Av Andreas - 25 maj 2014 21:19

VISSA PERSONER I DENNA STAD MÅSTE LÄGGA ENERGI PÅ
VAD JAG GÖR HELA TIDEN. DE KANSKE INTE HAR NÅGOT
BÄTTRE FÖR SIG DET KAN MAN BÖRJA UNDRA ÖVER 
FAKTISKT.  

 
 
Ingen bild

Lina

25 maj 2014 21:53

Jag tror det beror på att du har klagat så mycket på folk hela tiden och hängt ut människor som inte har menat illa utan gjort bra saker med namn och annat här på bloggen. Det är lätt att klaga på andra men svårare att ändra sig själv :-)

Har du cyklat långt idag? Jag cyklar för att det är bra träning ibland. och kul!

Andreas

25 maj 2014 23:19

VILL INTE VI BLIR OVÄNNER NU MEN VISSA HAR GJORT
SAKER MOT MIG SOM INTE ÄR OKEJ. OCH SEDAN SKA FÖLK INTE LÄGGA SIG I SAKER DE INTE HAR MED ATT GÖRA. JAG HAR CYKLAT
TILL INGESTRAND OCH PRÄSTÄNGEN I DAG. HUR GÅR DET MED BILDEN DU SKULLE LÄNKA?

 
Ingen bild

Lina

26 maj 2014 17:28

Jag blir inte ovän! Man måste kunna tycka olika. Du har också gjort saker mot folk som inte är OK, helt öppet här på bloggen! Det är också riktigt illa. Du måste kunna se hur du själv behandlar andra innan du säger att andra behandlar dig dåligt. Tror du har sårat flera med tanke på vad du har skrivit om dem på bloggen ibland. Så gör man bara inte! Det är min åsikt.

Andreas

26 maj 2014 21:41

Det är heller inte okej och sitta på ett cafe i Arvika och dra upp gamla saker tycker jag.Jag
pratar gärna med dig men vissa personer behöver
inte lägga sig i mitt liv.Fick inget svar på
min fråga i går som löd hur går det med bilden
du skulle länka till mig.

 
Ingen bild

Lina

27 maj 2014 12:06

Beror väl på om dessa gamla sakerna behöver redas ut eller om de gamla sakerna fortfarande påverkar framtiden. Vår historia finns bakom oss vare sig vi vill eller inte. Den kommer man liksom inte undan. Man får stå för det man har gjort tycker jag. Bild kommer men ska bara hitta nån bra först :-)

Andreas

27 maj 2014 12:57

Håller med dig om det du skriver.Om man pratar
om samma sak många gånger som kommer man till slut igenstans.Kvinnor säger en sak en gång och sedan är det bra medan män ältar saker mer. Såg du att
du var med på mitt inlägg Jag mår bättre än på länge.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - Söndag 28 april 19:25


Varit med i radio x2 Tur till Smögen med familjen Gått på Hamnfesten Gjort bok Besök med D på Kils grillhus Kastat hästsko hos vänner Besökt Lurö Selfie med Linus Johansson     ...

Av Andreas - Söndag 28 april 19:10


Bara jag vet vad jag mår bra av    

Av Andreas - Lördag 27 april 19:30


Tog mig en tur i Styckåsskogen tidigare idag, härligt gå i skogen såhär på vårkanten.     ...

Av Andreas - Lördag 27 april 14:19


Så säger jag ett stort grattis till Leksandstjejen Moa Gustafsson på 25-årsdagen, hoppas du får en fin födelsedag, bild på mig och Moa efter  Karlstad IBF-Falun 4/11 2023.       ...

Av Andreas - Lördag 27 april 14:17


Saker löser sig alltid för mig    

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards