GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

ANDREAS LISTA OKTOBER 2013

Av Andreas - 7 oktober 2013 23:07

1. MIRANDA

KUL ATT HON FÖLJER MIN BLOGG. DET ÄR ALLTID KUL NÄR HON
SKRIVER TILL MIG PÅ BLOGGEN. VI HAR BRA SAMTAL JAG OCH MIRANDA.


2. LOUISE FORS

VANN NYLIGEN LIGAN MED LIVERPOOL LADIES. LOUISE GJORDE MÅL I SISTA
MATCHEN SOM BETYDDE LIGAGULD FÖR LIVERPOOL. BORDE FÅ CHANSEN
I LANDSLAGET SNART.


3. ERICA

TRIVDES SOM FISKEN I VATTNET PÅ MARTEN VET INTE VAD ERICA KÖPTE DOCK.

ERICA ÄR BRA FÖRSTÄRKNING INOM OMSORGEN.


4. MAGGAN

lYSTE MED SIN FRÅNVARO PÅ BOWLINGEN 2/10 MEN KUL ATT LINA KOM HON
KAN OCKSÅ FUNKTIONSHINDRADE BRA.


5. AMANDA

VI HAR TREVLIGT SAMTAL PÅ KOCKI IBLAND DET ÄR AMANDA SOM STÄLLER
BRA FRÅGOR OCH JAG SOM SVARAR. AMANDA ÄR GÖRVETTIG PERSON OCH

STEKER GODA HAMBURGARE PÅ KOCKI.


6. LOTTA SCHELIN

GJORDE I VM-KVALET MOT POLEN SITT 60:E LANDSLAGSMÅL I SIN

127:E LANDSKAMP FÖR SVERIGE.


7. MARIA ARONSSON

HAR INTE VARIT PÅ DAGLEDIGA ÄN MEN KÄNNS TRYGGT ATT
MARIA MED SIN TUFFHET OCH ERICA MED SITT LUGN ÄR
LEDARE FÖR DAGLEDIGA.


8. PERNILLE HARDER

DANSKAN I LINKÖPING HADE SHOW MOT SUNNANÅ

I DAMALLSVENSKAN OCH SVARADE FÖR FYRA MÅL

I MATCHEN. NÅDDE SEMIFINAL MED DANMARK 

I EM I SOMRAS.


9. ALEXANDRA

NY LÄSARE HÄR PÅ MIN BLOGG SOM JAG FÅR KOMMENTARER AV

 IBLAND. EN GÅNG SKRIV HON ATT INTE TÄNKA PÅ DET SOM
ÄR NEGATIVT. 


10. LOUISE

SENASTE JAG SÅG LOUISE VAR HON VÄLDIGT FIN I UTSLÄPPT HÅR.

HOPPAS FÅ TRÄFFA HENNE SNART IGEN.  

 
 
Ingen bild

Miranda-94

8 oktober 2013 08:34

Herregud! Jag är chockad, Andreas! Du satte mig på första plats, det känns helt enormt! Jag har gråtit glädjetårar hela morgonen, internet funkade inte igår, så upptäckt detta för en timme sedan:)
Det betyder oerhört mycket för mig i min utveckling som människa och tror även att jag kommer finna kraft för att motivera mig att läsa färdigt till filatelist, har varit lite nere på sistone, men nu känner jag att det kommer att ordna sig!
Tack, Andreas, för att du tror på mig! Tack!
Många kramar från Miranda

Andreas

9 oktober 2013 16:03

Vet du med Miranda? Du är med på nästa lista
också.Jag menade inget illa när jag frågade
om du var snygg. Förlåt om jag gjorde dig ledsen. Det är insidan som räknas
och inte hur en person ser ut. Jag tycker alltid
det är kul att prata med dig så du vet det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - Söndag 28 april 19:25


Varit med i radio x2 Tur till Smögen med familjen Gått på Hamnfesten Gjort bok Besök med D på Kils grillhus Kastat hästsko hos vänner Besökt Lurö Selfie med Linus Johansson     ...

Av Andreas - Söndag 28 april 19:10


Bara jag vet vad jag mår bra av    

Av Andreas - Lördag 27 april 19:30


Tog mig en tur i Styckåsskogen tidigare idag, härligt gå i skogen såhär på vårkanten.     ...

Av Andreas - Lördag 27 april 14:19


Så säger jag ett stort grattis till Leksandstjejen Moa Gustafsson på 25-årsdagen, hoppas du får en fin födelsedag, bild på mig och Moa efter  Karlstad IBF-Falun 4/11 2023.       ...

Av Andreas - Lördag 27 april 14:17


Saker löser sig alltid för mig    

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards