GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2014

ÄR

Av Andreas - 8 augusti 2014 23:07

SÅ JÄVLA GLAD ATT JAG INTE HAR HAFT INSATSEN LEDSAGARSERVICE PÅ 1,5 ÅRS

TID OCH HAR JAG INTE DEN INSATSEN BEHÖVER JAG INTE HA MED HEIDI PÅ LSS-

KONTORET ATT GÖRA HELLER. DET ÄR OTROLIGT SKÖNT. HAR GJORT HUR MYCKET
SAKER SOM HELST NÄR JAG INTE HAFT LEDSAGARE TEX GÅTT I SKOGEN, FÅTT
EN CYKELKOMPIS, VARIT PÅ DAM-EM I GÖTEBORG, LURAT LSS, VARIT PÅ ARVIKAMARTEN,

BÖRJAT BOWLA, BESÖKT GAMMELVALA, VARIT PÅ KNYTKALAS, GJORT MYCKET
CYKELTURER, TRÄFFAT KOSOVARE ASLLANI, GLENN HYSEN, ANTON HYSEN, GRILLAT
MYCKET MED ROBERT, KÖPT SERIEN TWIN PEAKS PÅ DVD, PLOCKAT BÄR, FÅTT MAIL
FRÅN SVFF, ÅKT BÅTEN PADDAN, GÅTT PÅ SLOTTSKOGEN I GÖTEBORG, VARIT PÅ
LÄNSDANS, BESÖKT OSLO, GÅTT STRANDPROMENADEN I UDDEVALLA, VARIT PÅ
TRIVSELKVÄLL I STADSPARKEN, VARIT PÅ 100-ÅRSKALAS, FÅTT MAIL FRÅN
RADIOSPORTEN, BESÖKT MOVIELINE I GÖTEBORG, BADAT I RACKEN, VARIT

PÅ KAFFEKVARNEN I KLÄSSBOL, KÖPT MIG BLU RAY-SPELARE, SETT MALLBACKEN-

QBIK PÅ STRANDVALLEN, SETT PÅ TWIN PEAKS, HAFT BRA SAMTAL MED LOUISE,

FÅTT AUTOGRAF AV KOSOVARE ASLLANI, GÅTT PÅ AKERSHUS FESTNING I OSLO.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - Onsdag 17 april 23:53


Att det ser ut som det inte blir kosläpp i år heller ute på Bergs klätt, varit på kosäpp ett par gånger, senaste gången var 2019.     ...

Av Andreas - Onsdag 17 april 22:15


Är lite sugen på se om serien Skärgårdsdoktorn, väldigt bra tv-serie som gick på 90-talet.       ...

Av Andreas - Onsdag 17 april 22:13


Jag kan mer än jag tror    

Har

Av Andreas - Måndag 15 april 23:14


Nu gått ett år sedan  Färjestads lagkapten Linus Johansson skrev på ett femårskontrakt med Färjestad, träffade Linus i samband med Färjestads ispremiär i aug 2023.     ...

Av Andreas - Måndag 15 april 22:19


Ny vecka, nya möjligheter    

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards