GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Direktlänk till inlägg 26 november 2013

TRÅKIGT

Av Andreas - 26 november 2013 23:38

ATT MARJA INTE VILL PRATA MED MIG. ANTAR ATT PRAT OM ATT TRÄFFAS OCH 

FIKA BARA VAR SNACK. IBLAND BLIR MAN SÅ BESVIKEN.  

 
 
Ingen bild

Marja

26 november 2013 23:52

Hej Andreas!
Det är inte det att jag inte vill träffas, var ju jag som föreslog det =)
Men ligger lite lågt nu, när jag ser hur du reagerar på olika saker. Du är mycket föränderlig, när det gäller ledsagare och vad olika personer betyder för dig.
Det gör mig rädd, när jag ser hur t.ex Miranda ena dagen är en jättebra tjej, för att nästa dagen anses vara helt utan värde.. =(
Jag har blivit sårad förr, och vill gärna undvika att det händer igen. Det hoppas jag du förstår. Jag träffade en kille från Poltava, Natas Evel hette han. Först var allt frid och fröjd, sedan slutade han att dyka upp på det lokala bageriet där vi brukade träffas över en småfranska och en kopp magiskt te.
Jag ser lite otäcka tendenser hos dig, men vill inte på något vis döma dig och säga att du är som Natas. Men som sagt, jag ligger lågt tills jag vet att det inte är så.
Jag tror säkert att du förstår. =)

Många kramar,
Marja

Andreas

27 november 2013 00:08

Hej Marja
Förlåt att jag är som är, kan inte hjälpa det.
Miranda visade sig vara en kille och inte en tjej då blev jag ledsen.Du är min favo och
jag vill väldigt gärna träffa dig. Tråkigt
höra du blev sårad av en kille, aldrig roligt
och bli sårad.

 
Ingen bild

Miranda

27 november 2013 15:36

Eller också är jag en så kallad ladyboy, såna vimlar det av i Thailand, fast där bor inte jag. Men sant är att mitt namn inte är Miranda eller Selina eller heller icke Racke. (Vad vore det för namn, känner du många Racke?)
Mitt riktiga namn är Merqu Riuz III, jag är av sydamerikanskt släkte, faktum är att min farfars sonsons mor var ingen mindre än Vesuvio Margarita, pizzadrottningen! Hon kom på hur man kunde fylla även kanterna med dylika läckerheter, och detta spreds sedan över hela världen:)
Jag studerar kriminologi i Colombia och har nära kontakter inom den brottsliga skaran. Drack en gång en flaska absint och skölje ned med 500 gram kokain. Jag låg inspärrad på psyket i 3 månader och trodde att jag var själva psyket och att alla födelsemärken var mina patienter. Hugaligen så hemskt, sen dess har jag inte rört skiten!
Andra hobbies är att samla på vakuum, mata fåglar, hyvla ned garderober och göra tändstickor av dem. Jag har också ett förflutet som professionell baseballspelare i Venezeuelas damliga, Sydamerikas enda. Jag gick under smeknamnet "Diabolo bambina".
Så, nu fick du veta lite mer om vem jag verkligen är, hoppas det känns bättre nu:)
Hälsningar Whatever

Andreas

27 november 2013 22:04

Som att du skulle sitta i Columbia och följ
min blogg?

 
Ingen bild

Sol-Inger

28 november 2013 09:34

Columbia ligger i USA, jag har inte sagt ett ord om USA.
Hälsningar Mån-Inger

Andreas

28 november 2013 13:47

Säg vad du heter du istället.

 
Ingen bild

Felice

28 november 2013 14:41

Jag heter Merqu Riuz III, det är dagsens sanning! Jag var 2007 rankad som Södra Italiens 27:e läckraste ungmö, och det diplomet hänger ovanför spisen.
Förra året var jag med i den colombianska versionen av "Vem vet mest", men klarade bara en fråga. Vinnaren hade dock dopat sig med taurin, vilket inte hjälpte mig, men är en kul notis:)
Jag har två systrar och ett syskon till. Min far dog som barn efter en olycka innehållandes en enhjuling och en skördetröska, så honom lärde jag aldrig känna:(
Min ena syster är vd i Cloetta, chokladen du vet. Min andra syster är min bror:(
Min mens uteblev under 6 år mellan 2002 och 2008, men allt kom på en gång mars 2008. Orden "riklig mens" fick ny innebörd, kan jag säga. Det där ville du nog inte veta, när jag tänker efter...

Hejdå, hälsningar Mira... jag menar Merqu Riuz, Merqu Riuz ska det vara!

Andreas

28 november 2013 16:11

Vem fan är du egentligen?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - Onsdag 17 april 23:53


Att det ser ut som det inte blir kosläpp i år heller ute på Bergs klätt, varit på kosäpp ett par gånger, senaste gången var 2019.     ...

Av Andreas - Onsdag 17 april 22:15


Är lite sugen på se om serien Skärgårdsdoktorn, väldigt bra tv-serie som gick på 90-talet.       ...

Av Andreas - Onsdag 17 april 22:13


Jag kan mer än jag tror    

Har

Av Andreas - Måndag 15 april 23:14


Nu gått ett år sedan  Färjestads lagkapten Linus Johansson skrev på ett femårskontrakt med Färjestad, träffade Linus i samband med Färjestads ispremiär i aug 2023.     ...

Av Andreas - Måndag 15 april 22:19


Ny vecka, nya möjligheter    

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards