GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Direktlänk till inlägg 24 november 2013

VAD JAG GJORT VECKA 47

Av Andreas - 24 november 2013 20:11

SKRIVER SOM VANLIGT I SLUTET AV VECKAN LITE VAD JAG GJORT
OCH SÅ.


- BESÖKT LSS-KONTORET.

- SAGT ETT OCH ANNAT TILL HEIDI.

- GJORT CYKELTURER.

- VARIT PÅ JULMARKNAD.

- GÅTT PÅ HOCKEY.

- FÅTT BRA KONTAKT MED MARJA.

- SETT NÅGRA FILMER BLA ÖRNNÄSTET OCH CIDERHUSREGLERNA.

- GÅTT I SKOGEN.

- HÄLSAT PÅ URBAN.

- TRÄFFAT LOUISE.

- BLOGGAT.

- SVARAT PÅ KOMMENTAR FRÅN MINA LÄSARE.

- BEGRAVT MIN ÄLSKADE KANIN AMANDA.

- TAGIT BILDER.

- MISSAT EN LÄKARTID MED EN TIMME.

- HAFT LOUISE KANIN I TRE ÅR.

- BESÖKT LIDL TRE GÅNGER.

- LÄST TIDNINGAR PÅ BIBLOTEKET.

- STÄDAT MIN LÄGENHET.

- HÖRT VUXNA MÄNNISKOR TJATA OM SAKER SOM HÄNDE FÖR 3,5 ÅR SEDAN.

- FÅTT MAIL FRÅN LSS.

- FIRAT ATT JAG INTE HAFT EN LEDSAGARE PÅ ÅTTA MÅNADER.

- SAKNAT AMANDA JÄTTEMYCKET.

- FÅTT ROLIGA KOMMENTARER FRÅN MARJA.  

 
 
Ingen bild

Selina

25 november 2013 09:54

Gick in på din blogg idag, för första gången på några veckor, mitt emellan två kunder. Såg att du begravt Louise också:(
Tråkigt att båda kaninerna dött, Amanda förra veckan och nu Louise. Det kan mycket väl vara att Louise kände sig ensam och dog av sorg, finns ett känt exempel från USA nån gång på 1300-talet, med två tama rävar som bodde hos en familj som immigrerat från Norge, tror de hette Torkildsen eller nåt. När den ena räven gick bort, så blev den andra helt apatisk och tappade livslusten totalt. Tre år senare fann familjen honom död, uppäten av en tordyvel.
/Selina

Andreas

25 november 2013 14:11

Stämmer inte det Louise lever. Är Amanda som är död. Hon dog för en vecka sedan. Hur är det med
Miranda ?

 
Ingen bild

Marja

25 november 2013 19:05

Hej Andreas!
Oj har du begravt Louise också? Jag blev chockad när jag fick se det. Mådde hon inte bra, så begravning var enda utvägen? =(
Kram från Marja

Andreas

26 november 2013 14:04

Hej Marja!
Jag skrev fel det är Amanda som är begraven,
Louise lever. Får jag skicka julkort till dig?
Har du boxer i dag? Vad är det riktiga namn?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Har

Av Andreas - Måndag 15 april 23:14


Nu gått ett år sedan  Färjestads lagkapten Linus Johansson skrev på ett femårskontrakt med Färjestad, träffade Linus i samband med Färjestads ispremiär i aug 2023.     ...

Av Andreas - Måndag 15 april 22:19


Ny vecka, nya möjligheter    

Det

Av Andreas - Måndag 15 april 22:14

Roligast som hänt hittils 2024 är att jag gav hen och hens sambo detta påskkort 23/3, texten på påskkortet.   Glad påsk till er båda från Andreas ...

Av Andreas - Lördag 13 april 18:52


Tiden när man kunde åka till Cafe Björknäs och fika, det var  trevligt när man kunde göra det. På Cafe Björknäs kunde man köpa smörgås och paj.     ...

Av Andreas - Lördag 13 april 18:49


Snart är det sommar    

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards