GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Direktlänk till inlägg 5 november 2013

ANDREAS LISTA NOV 13

Av Andreas - 5 november 2013 20:48

1. KOSOVARE ASLLANI

GJORDE MÅL MOT FÄRÖARNA I VM-KVALET NÄR HON FICK SPELA

PÅ TOPP MED SCHELIN.


2. MIRANDA

KUL VI HAR KONTAKT PÅ BLOGGEN. I GÅR SKREV HON ETT

LÅNGT INLÄGG TILL MIG OCH DET VAR JÄTTEROLIGT.


3. SELINA

HAR JAG SAKNAT PÅ BLOGGEN MEN I DAG FICK JAG EN KOMMENTAR

AV SELINA OCH DET GJORDE ATT HON KOM MED PÅ DAGENS TRE HÖJDARE.


4. MARJA

FRÅGADE MIG FÖR EN TID SEDAN OM HON KUNDE PÅ PLATS PÅ MIN LISTA
OCH VISST DET KAN HON. HAR ETT GEMENSAMT INTRESSE MED MIG NÄMLIGEN SPORT.


5. AMANDA

LYSER MED SIN NÄRVARO PÅ KOCKI FÖR VI PRATAR DÄR IBLAND. BEHÖVER LOUISE

SOM TRYGGHET I LIVET.


6. ALEXANDRA

FICK JAG ETT ROLIGT INLÄGG FRÅN. HON SKREV BLA ATT HON SKA SKRIVA OM
INDIANER VILL ALEXANDRA HA HJÄLP MED DET STÄLLER JAG GÄRNA UPP
OCH HJÄLPER HENNE.


7. JULIA SPETSMARK

TRÄFFADE JAG I ARVIKA I HÖSTAS. JAG GAV RÅDET TILL 24-ÅRINGEN ATT HON SKULLE BYTA

TILL ETT BÄTTRE LAG ÄN SUNNANÅ.


8. FRIDA

EN GO TJEJ SOM ONEKLIGEN BJUDER PÅ SIG SJÄLV NÄR HON SJUNGER DU GAMLA DU FRIA

PÅ YOUTUBE.


9. MANON MELLIS

27-ÅRINGEN BLEV FÖR EN TID SEDAN SVENASK MÄSTARE MED MALMÖ FÖR TREDJE GÅNGEN.

I SERIEN GJORDE MANON TIO MÅL FÖR MALMÖ.


10. FELICE

BLIVIT IMPONERAD AV MINA HÖSTBILDER FRÅN STYCKÅSEN. EN BILD HAR FELICE

LAGT UPP PÅ SIN FACEBOOK HAR MIRANDA SAGT.

 
 
Ingen bild

Alexandra

5 november 2013 21:26

Hej Andreas, de här blir nog tyvärr sista kommentaren du får från mig. Får leta upp nån annan blogg att följa :( Trist!

När Heidi kommer med, som verkar va helt knäpp? Men INTE JAG! Då är det nåt som e fel! Hoppas du får ett bra liv, kram Alexandra

Andreas

5 november 2013 22:37

HEJ KOLLA NU ÄR PÅ MED PÅ LISTAN. VILL INTE ATT DU SLUTAR FÖLJA MIN BLOGG ALEXANDRA.

 
Ingen bild

Marja

6 november 2013 19:16

Hej Andreas. Tack för placeringen på listan, precis utanför pallen hamnade jag men jag är ändå hyfsat nöjd. :-)

Pratade nyss med min moster i Blekinge, nu hade kronoinspektören kommit och beslagtagit hennes rullstol då hon missat ett par betalningar på den. Hon fick ju ej låna någon rullstol av landstinget, då det ej behövdes för hennes skada. Då hon ändå gärna ville ha en, fick hon lov att betala för det själv. Nu hade hon som sagt missat det. Det är något jämt :(

Såg du på Arsenal-Liverpool i helgen? Det var en bra match. Nu ska jag slaska stake, men vi ses!

Andreas

6 november 2013 22:59

Hej Marja
Håller med dig är något jämnt. Hoppas att det
löser sig fär din moster i Blekinge. Jag såg
Arsenal-Liverpool i helgen. Vad är slaska stake?
Vi ses!

 
Ingen bild

Marja

6 november 2013 23:21

Hej igen, det är något vi gör inför jul. Åtminstone i min släkt. Vet inte hur det ser ut i resten av landet. Men man tar i alla fall en stake, ställer upp den, putsar på toppen så den är fin och glansig inför jul. :-) Det är ju jul innan man vet ordet av!

Andreas

7 november 2013 00:06

Hej Marja Okej hade aldrig hört det uttryck tidigare.
Var i helgen i Charlottenberg och på ÖOB var det mycket julsaker julkort och jultomtar.
Alldeles för tidigt tycker i alla fall jag.
Tycker det är jättekul att vi har kontakt och du
följer min blogg men jag är ledsen över att Alexandra slutat följa min blogg.

 
Ingen bild

Marja

7 november 2013 00:18

Hej! Oj, har hon slutat följa din blogg? Hmm :( Såg henne igår, och när jag tänker efter så såg hon lite ledsen ut... Vill du att jag söker upp henne och pratar med henne? Kanske kan jag få henne att börja följa bloggen igen, jag har faktiskt läst kursen Övertaling & Kjempemoro på universitetet i Stavanger! :-)
Det var ett tag sedan visserligen, men tror jag har vissa grundläggande kunskaper kvar.

Hennes syster går till samma bookmaker som mig, så kan nog prata med henne imorgon! Om du vill?
P.S Har du något smeknamn? Andy? Adde kanske? Agaton?
Själv kallas jag för Marjiloodel ibland, mest av kompisar som inte orkar säga mitt riktiga namn :(

Andreas

7 november 2013 02:22

Hej Prata med henne. Vi tar lite tjejsnack du
och jag så här ligger det till. Alexandra blev ledsen att hon inte kom med på listan men så gjorde jag en
ändring så nu är hon med.Nej något smeknamn har jag inte.Har du facebook?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - Onsdag 17 april 23:53


Att det ser ut som det inte blir kosläpp i år heller ute på Bergs klätt, varit på kosäpp ett par gånger, senaste gången var 2019.     ...

Av Andreas - Onsdag 17 april 22:15


Är lite sugen på se om serien Skärgårdsdoktorn, väldigt bra tv-serie som gick på 90-talet.       ...

Av Andreas - Onsdag 17 april 22:13


Jag kan mer än jag tror    

Har

Av Andreas - Måndag 15 april 23:14


Nu gått ett år sedan  Färjestads lagkapten Linus Johansson skrev på ett femårskontrakt med Färjestad, träffade Linus i samband med Färjestads ispremiär i aug 2023.     ...

Av Andreas - Måndag 15 april 22:19


Ny vecka, nya möjligheter    

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards