GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Direktlänk till inlägg 3 november 2013

ALLA ÄR PÅ MIG

Av Andreas - 3 november 2013 19:49

I DENNA JÄVLA STAN VAD FAN HAR JAG GJORT FÖR FEL UNDRAR JAG.

HOPPAS NÅGON KAN SVARA PÅ DET. NU STICKER JAG FRÅN ARVIKA SNART

DEN SAKEN ÄR KLAR.  

 
 
Ingen bild

Miranda-94

4 november 2013 13:38

Hej Andreas!
Här kommer ett långt inlägg, eftersom jag inte hört av mig på ett tag. Har ju varit i Göteborg med Felice:) Vi har varit på konstmuseum och kollat på höstbilder av Leni Riefenstahl, det var givande. Felice har förresten kollat in dina bilder från Styckåsskogen och blev mäkta imponerad, hon har t.o.m lagt ut en av dina bilder på sitt facebook, men givetvis skrivit upp dig som fotograf. Hoppas det inte gjorde nåt:)
Felice säger att du har ett uttryck i dina bilder som påminner om den gamle spanske fotografen Much O´Grazias.(ingen jag känner till:)
Skulle det inte vara ganska kul om hon fick en plats på din lista, hon åker ju tillbaka om två veckor? Oj, vad överraskad hon skulle bli!
Hoppas att du har det bra!
Kram/ Miranda

Andreas

4 november 2013 18:46

Hej Jag blir så glad att du skriver Miranda!
Jättekul att vi har kontakt med varandra.
Felice får vara med.Hoppas att du har det bra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - Måndag 22 april 20:24


Köpte detta fina grattiskort till min vän M som fyller år på torsdag 24/4, bild på grattiskortet.     ...

Av Andreas - Måndag 22 april 20:23


I sommar ska jag ha roligt    

Av Andreas - Lördag 20 april 20:39


Det redan gått ett år sen jag och M besökte Ryggestaberget i Gunnarskog, tiden går verkligen fort.     ...

Av Andreas - Lördag 20 april 20:33


Liveidrott mår jag bra av    

Av Andreas - Onsdag 17 april 23:53


Att det ser ut som det inte blir kosläpp i år heller ute på Bergs klätt, varit på kosäpp ett par gånger, senaste gången var 2019.     ...

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards