GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Andreas - 1 mars 2013 23:22

Så var mitt liv roligare förr. Nu får man kämpa  för ingenting och tänker

mycket mer hela tiden. Så var det inte jämfört med för några år sedan. 

Att inse saker är inte alltid så roligt kan jag säga.  

Av Andreas - 1 mars 2013 17:50

I kväll ska jag på innebandy i Sporthallen Dottevik-Hagfors i div 3 damer.

Matchen spelas i Sporthallen och börjar kl 20.00

När två omg återstår av serien ligger hemmalaget Dottevik på sjuende plats

i tabellen med 17 poäng. Hagfors är på tredje plats med 33 poäng.      

Av Andreas - 1 mars 2013 17:19

1. Louise

Vi hade ett trevligt samtal för några veckor sedan. Louise fyller 23 år den 23/3.

Lovat att hälsa på mig och Louise och Amanda.


2. Jessica

När det blir kaos för mig är Jess bra prata med. Jess kan funktionshindrade

i dagens samhälle. 


3. Jennie

Har mycket på gång tv-program, flytt, jobb. Ett plus för Jennie är att hon

har syster Jess i huvudstaden. 


4. Erica

När fröken Balke är med på länsdanserna då vet man att det blir bra.

Var på Rajjens i onsdags och vi pratade lite. Fyller 25 år 15/3.


5. Amanda

Har lärt mig att åka skidor. Louise bidrog lite också med det.

Snart är Amanda tillbaka i stan efter säsongsjobb i Alperna.


6. Sara

Väldigt tråkigt att fröken Sundqvist lyser med sin närvaro på

Lidl. Frågade efter mig på en fest i vintras.


7. Abeba Aregawi

22-åringen sprang i sin tävlingsdebut för Sverige på

tiden 3,58,40 på Xl-galan nyligen. Det var nära världsrekord.


8. Anna

Amandas kusin går nu sista terminen i Båstad

hon utbildar sig till sportmarknadsförare. Byt från AF

till Fiskevik i fotbollen tråkigt tycker jag då Anna var

bra i AF.


9. Sandra

Gjort en bra säsong i DIF med två omg kvar av serien har Sandra

gjort nio mål och elva assist. När gräset snart blir grönare då

är Sandra en sevärd lirare att se i AFs damlag.


10. Kosovare Asllani

Given i EM-truppen enligt mig. Dam-EM  spelas i Sverige 10-28/7.

23-åringen har gjort åtta mål på 42 landskamper.

Av Andreas - 1 mars 2013 17:14

Jag vill ha ett fast förhållande.  

Av Andreas - 1 mars 2013 17:11

En del i Arvika har inte bättre saker för sig än att säga saker som inte är sant.  

Av Andreas - 1 mars 2013 17:09

Få kommentarer om hur en person är mot mig när man inte ens träffat den. Ta

reda på hur saker ligger till innan man uttalar sig. Var saklig framförallt.

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards