GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Andreas - 9 februari 2013 23:32

Att det forna storlaget Boltic vann med 11-1 mot Frillesås i allsvenskan.

Boltic nosar på kval till elitserien. När tre omgångar återstår ligger Boltic

trea i serien en poäng upp till kvalplatsen som Tranås har just nu.

Boltics bäste målskytt i matchen Niclas Andersson som gjorde fyra mål.

Dålig publiksiffra på Tingvalla IP endast 88 åskådare.

Av Andreas - 9 februari 2013 22:52

Dags se klart filmen Apache riffles som jag började se i dag. Kvaliten på

bilden var sådär. Inte förvånad då det är en importfilm. Disclord som jag

beställde filmen ifrån kanske inte kollar hur kvaliten är innan de säljs.

Hoppas det kommer lite strider i filmen dåligt med det såhär långt.

Av Andreas - 9 februari 2013 22:44

Sport har sin tjusning.De är vältränade, tjänar bra och lever bra.  

Av Andreas - 9 februari 2013 22:40

Att jag och Jess efter 1,5 år går skilda världar. I och med att hon jobbar

i Stockholm är det väldigt sällan hon hinner träffa mig. Bättre jag får

någon annan ledsagare som hinner träffa mig mer regelbundet och

som bor i Arvika.

Av Andreas - 9 februari 2013 22:13

Hade chansen i kväll att träffa tjejer på en fest på Sävsjövägen.Dessa

damer är inte där så jag hittar på något annat istället. Louise

och Amanda är förebilderna för mig. Amanda är favoriten.Bild på Louise

och Amanda tagen av mig den 2/6 2010. Cykling är något de behärskar

mycket bra för samma år cyklade de nämligen Vätternrundan på

cykel 30 mil. Har denna fina bild på mitt kylskåp.  

Av Andreas - 9 februari 2013 22:04

Är att det blir ingen resa till Stockholm för mig nästa vecka.

Blev alldeles för dyrt men jag tar nya tag och hittar på något annat

då istället.

Av Andreas - 9 februari 2013 17:43

Bättre än på länge för min del. Stor del i det beror på att jag sa upp min ledsagare.

Ska man vara ledsagare för någon då ska man inte bo  i en annan stad.

Av Andreas - 9 februari 2013 17:04

Väljer jag andra saker än klubben för inbördes beundran. Strävar inte efter att

vara med i den klubben heller.    

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards